ABS 2 – program ćwiczeń na mięśnie brzucha

Jeśli spróbowałeś ćwiczeń 6 Weidera, być może przyszedł czas na ABS II, kolejny skuteczny program na rzeźbienie mięśni brzucha, coraz bardziej popularny wśród osób, którym zależy na dobrym wyglądzie i braku tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia ABS 2 są uważane za dosyć trudne, przeznaczone dla osób, które nie zrażają się po pierwszych kilku dniach i trenują dalej. Wymagają także w miarę dobrej kondycji fizycznej, ale osoby, które dbają o swój wygląd i samopoczucie, pilnują także swojej kondycji i wydolności organizmu.

Do ćwiczeń ABS II potrzebujemy kawałka podłogi, przyda się także drążek, by wykonywać trening zgodnie z założeniami. Większość osób zauważa konkretne efekty już w trakcie pierwszych dwóch tygodni ćwiczeń, jeśli są wykonywane rzetelnie i według programu. Tutaj, inaczej, niż w 6 Weidera, ćwiczymy tylko 6 minut dziennie, cztery razy w tygodniu, trening jednak jest tak dobrany, by oddziaływać na wszystkie mięśnie, które tworzą rzeźbę brzucha. W ten sposób w ćwiczeniach biorą udział zarówno dolne, jak i górne partie mięśni brzucha, co jest korzystne dla naszego kręgosłupa, nie obciążając go nadmiernie. Wszystkie mięśnie rozwijają się równomiernie, nie tylko mięsień prosty brzucha.

Jest jeszcze jedna zasadnicza zaleta stosowania treningu ABS 2: angażując wszystkie mięśnie brzucha pozwalamy tkance tłuszczowej, która na nich zalega równomiernie się spalać, skutecznie się jej pozbywając i zamieniając tłuszcz w masę mięśniową. W rezultacie osiągamy sylwetkę umięśnioną i pozbawioną nielubianego „wałka” czy „oponki” na brzuchu, co szczególnie latem jest marzeniem wielu, gdy chcemy prezentować na plaży płaski brzuch, bez zalegającego na nim tłuszczu.

Proponowany zestaw ćwiczeń ABS 2 wymaga stosowania się do podanej kolejności wykonywania treningu. Na tym polega tajemnica skuteczności tego programu, że wszystkie ćwiczenia wykonujemy według harmonogramu i określonej kolejności, by wszystkie mięśnie brzucha były stymulowane do działania po kolei. Nie powinno się niczego zmieniać w treningu, ani ćwiczyć przypadkowo, ćwiczymy zawsze najpierw mięśnie dolne brzucha, następnie przechodzimy do ćwiczeń na skośne mięśnie brzucha, by dojść do treningu na górne mięśnie brzucha.

Na kolejnych stronach opisujemy dokładnie ćwiczenia, jakie należy wykonywać w programie ABS II, poziomy tych ćwiczeń i harmonogram, według którego powinniśmy ćwiczyć. Nasza wytrwałość na pewno zostanie nagrodzona płaskim, doskonale wyrzeźbionym brzuchem, z którym będziemy mogli wszędzie się pokazać. Czyli do dzieła!

O stronie

Zawarte na tej stronie treści są chronione prawem autorskim i wszelkie kopiowanie jest możliwe tylko za zgodą właściciela strony.

Kontakt

W razie jakichkolwiek pytań proszę się kierować na:


E-mail: admin@abs-2.pl